• data 19.08.2020
  • 3 min czytania
  • Ocena 3.60

Jak zacząć odchudzanie bez konieczności rezygnowania ze smacznych posiłków?

Nadmiar porad nie ułatwia odchudzania – wręcz przeciwnie, często możesz mieć wrażenie, że wszystko robisz nie tak, jak powinieneś. Jeżeli nie wiesz, od czego zacząć odchudzanie, ten artykuł jest dla Ciebie – z Nice to Fit You osiągniesz swój cel bez niepotrzebnych wyrzeczeń.

Health Jak się odchudzać – dziewczyna z jabłkiem i hamburgerem w dłoniach

Jak zacząć odchudzanie? Wiele osób zadaje sobie to pytanie każdego dnia. W internecie można znaleźć wiele sprzecznych informacji dotyczących zdrowej diety i tego, jak się odchudzać. Nadmiar porad nie ułatwia jednak życia – wręcz przeciwnie, często możesz mieć wrażenie, że wszystko robisz nie tak, jak powinieneś. Jeżeli nie wiesz, od czego zacząć odchudzanie, ten artykuł jest dla Ciebie – z Nice to Fit You osiągniesz swój cel bez niepotrzebnych wyrzeczeń.

Twój dzień jest wypełniony obowiązkami – praca, trening, spotkania ze znajomymi – w tym wszystkim trudno znaleźć czas na gotowanie. Dodatkowo weekendowe imprezy, wyjścia na kawę i czas spędzany na mieście nie sprzyjają trzymaniu zdrowej diety – z każdej strony kuszą Cię fast foody i przetworzone przekąski. Jak w tym wszystkim znaleźć motywację i jak zacząć się odchudzać?

Jeżeli czujesz się bezradny, a każda kolejna podjęta próba odchudzania kończy się fiaskiem, sprawdź, jakie diety mają Ci do zaoferowania dietetycy NTFY!

Jak się odchudzać?

Jeżeli zależy Ci na utracie masy ciała i pozbyciu się niechcianych kilogramów, musisz zdawać sobie sprawę z tego, że jest to długoterminowy proces. Drakońskie diety i głodówki nie są dobrym pomysłem – po tygodniu rzucisz się na niezdrowe jedzenie, a Twoja motywacja do diety spadnie do zera.

Zanim więc przewrócisz swoje życie do góry nogami i zaczniesz kolejną dietę, jasno określ swój cel i podejdź do niego racjonalnie. Twoje nadprogramowe kilogramy nie pojawiły się w ciągu tygodnia, dlatego nie oczekuj natychmiastowych efektów.

Jak w takim razie zacząć odchudzanie?

Odchudzanie się warto zacząć od planu. Sprawdź, jakie kroki warto podjąć, aby osiągnąć wymarzony cel:

1) Zachowaj ujemny bilans kaloryczny – jest to kluczowa kwestia, bez której nie ma mowy o dobrych efektach. Na początku oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne przy użyciu naszego kalkulatora diet. W ten sposób dowiesz się, ile kalorii dziennie powinieneś spożywać, aby osiągnąć swój cel.

2) Zadbaj o regularność posiłków – zaplanuj liczbę posiłków, którą chcesz spożywać w ciągu dnia – 3, 4 a może 5? Najważniejsze jest to, żebyś zachował ich regularność – jedząc o stałych porach, nie narażasz się na gwałtowne skoki glukozy we krwi. Dzięki temu zapobiegniesz też napadom wilczego głodu i rzucaniu się na niezdrowe, łatwo dostępne przekąski czy pizzę z restauracji na rogu.

3) Naucz się właściwie komponować posiłki – każdy Twój posiłek powinien się składać z owoców, warzyw, źródła pełnowartościowego białka (mięso, jaja, ryby, nabiał, strączki), węglowodanów złożonych (pełnoziarniste pieczywo, kasze, ryż, ziemniaki) oraz zdrowych tłuszczów (oliwa z oliwek, awokado, orzechy lub pestki). W ten sposób dostarczysz organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych, wesprzesz mikroflorę jelitową oraz zapewnisz sobie sytość na długie godziny!

Jak się odchudzać, nie rezygnując ze smacznych posiłków?

Nie ma co ukrywać – jedzenie w kółko tej samej smutnej sałatki na obiad i owsianki na śniadanie nie brzmi apetycznie. Monotonna dieta nie sprzyja utrzymaniu motywacji, zwłaszcza, jeżeli wszyscy wkoło jedzą Twoje ulubione przysmaki. Rzeczywistość, w której żyjemy, uniemożliwia nam też stanie w kuchni i gotowanie wymyślnych potraw.

Nie jesteś jednak skazany na dietetyczną porażkę – NTFY przychodzi Ci z pomocą. Nie musisz już dłużej zastanawiać się, jak schudnąć! Nasze posiłki zostały stworzone z myślą o Tobie, tak aby Twoje kubki smakowe były zadowolone, a Twój cel został osiągnięty. U nas możesz wybierać z takich posiłków, jak:

  • indyk słodko-kwaśny z mango i grzybami shiitake z makaronem sojowym,
  • kurczak w kokosie z sosem orzechowym, czarnym ryżem i pikantną surówką z czerwonej kapusty,
  • panna cotta kokosowa z marakują i melonem,
  • muffiny kasztanowe z gruszką i cynamonem,
  • fit banoffee pie z karmelem z daktyli i kremem proteinowym od MrFit-trener.

A wiesz, co jest w tym najlepsze? To, że nie musisz decydować się na jeden sztywny plan i menu, które nie trafia w Twój gust! Zapomnij o cateringach dietetycznych, które nie spełniają Twoich oczekiwań.

U nas to Ty wybierasz, co chcesz jeść z dostępnych pakietów 4, 7 lub 9 diet, a my przygotowujemy to w zgodzie z Twoim zapotrzebowaniem kalorycznym i celem sylwetkowym. Koniec z rygorystycznymi dietami i jałowymi posiłkami – jedz to, co lubisz i zrzucaj zbędne kilogramy z NTFY!

Kalkulator kalorii

1500, 2000, 2500 czy więcej? Jaka ilość kalorii będzie dla Ciebie odpowiednia? Uzupełnij pola i poznaj swoje potrzeby oraz swojego organizmu.

Jaki jest Twój cel
Ile masz wzrostu i ile ważysz?
Ile masz lat a ile ćwiczysz?
Twoja płeć?

Twoje zapotrzebowanie kaloryczne to: